Search This Blog

Sunday, November 20, 2011

It's Not Just About You...

Assalammualaikum...

It's not just about you...
It's just about me...
it's about nobody...
it's US...

Kau fikir kau lah hebat...
walaupun kau memang hebat...
Kai fikir kau lah idaman kalbu..
sememangnya kau idaman kalbu...

Tapi aku malas nak berkata benar...
Sebab nanti ego kau mencanak-canak naik...
Hakikatnya aku kagumi kau...
tpi hanya dalam diam aku berbisik...

Janganlah asyik salahkan aku...
Aku hanya buat macam tu sebab nakkan perhatian...
Kau asyik nak bersama kawan-kawan...
Bile masa pulak untuk aku??

Aku makan hati, kau kate aku kuat merajuk..
Aku kata banyak-banyak, kau kate aku membebel...
Aku mintak sikit perhatian, kau kate aku mengongkong...
Aku bagi nasihat, kau kata aku bagi order pulak...

Tapi banyak hal tentang kau yang aku suka...
Yang buat hati aku jatuh tergolek-golek depan kau...
Kau lain dari yang lain...
Pendek kata kau istimewa sangat...

Jadi aku tak kisah betapa sulitnya...
Betapa banyak halangan pun...
Aku bersyukur aku ada kau...
Dan aku akan pertahankan hingga ke syurga...

Amin~

No comments:

Post a Comment